Ett år äldre och ny frisyr 

I onsdags förra veckan så fick jag en stor överraskning. Helt plötsligt knackade mamma och pappa på här i U! Så min lugna helg och födelsedag blev plötsligt inte längre så lugn 😉 Det har varit shopping, mat, balkongfix och på födelsedagen blev det lunch och fika på stan. Så mysigt! 

Så eftersom jag fyllde år fick jag pengar och presentkort, och de passade jag på att använda idag. Ny frisyr, lite produkter mot psoriasis i hårbotten och en flytande bronzer. 

Fick bekräftat idag att jag verkar ha psoriasis i hårbotten som jag faktiskt misstänkt i några år att jag har. Jag har i perioder att det kliar på exakt samma ställen i hårbotten. Varför inte lägga till en extra jobbig grej som är fel med min kropp liksom… Suck. 

Kommentera

