Vad hittar man…

På grund av förkylning är jag sjukt uttråkad. Så jag läser lite bloggar och såg en lista hos Gabriella Joss, så jag tänkte att jag kan väl också göra den då

Vad hittar man alltid/ofta….

På ditt skrivbord?

Jag har faktiskt inget, utan jag har min dator på matbordet. Men jag funderar på att skaffa en liten till sovrummet, då jag vill kunna ha lite av mina saker där.

Under din säng?

Har en förvaringsväska med filtar där.

Bakom din kylskåpsdörr?

Helst massvis med mat, haha. Finns det nåt värre än en tom kyl? Ofta en massa grönsaker, och lite mellanmål, mjölk, havredryck och övrig mat såklart. Insulin hittar man också.

Vid sidan att ditt handfat?

Tvål, rakhyvlar, munskölj och en kopp med nagelsax, vanliga tandborstar och diverse småsaker.

Högst upp i din bokhylla?

Äger ingen bokhylla, tyvärr.

Längst ner i din tvättkorg?

Just nu ligger det faktiskt bara ett endaste linne, som är sambons. Har kört två maskiner idag, en med rosa/röd och en vit.

Framför näsan på dig?

En diamondlampa, min mobil, kaffekopp och dator.

I dina tankar?
Åh herregud. Jag är så jäkla uttråkad och vill dra igång med nåt projekt men jag har inge orken till det. Ont i halsen och slö i kroppen… Jag känner en massa kreativa tankar men orkar tyvärr inte göra nåt av dom, haha.

Kommentera

