Den tog slut – Loreal pure clay glow mask

Sitter nu med det sista ur min burk med L’oréals Pure clay glow mask i ansiktet. En mask som jag tycker har varit trevlig!

Jag har för mig att jag köpte min nån gång i slutet på oktober, och nu är det slutet på januari. Så tre månader räckte den för mig, och då har jag ändå använt den nästan två ggr i veckan. Dock inte i hela ansiktet, utan mest på pannan/näsan/sidan om näsan/hakan.

Jag har som längtat att få använda den, så det är ju ett bra betyg. Och att den faktiskt har tagit slut säger också mycket, i alla fall när det gäller mig 😉 Du hittar den på typ Kicks, Coop forum, H&M.. Ja typ de ställena som har L’oréal gissar jag, för en rätt så billig peng! Den doftar dock ganska starkt, så är man känslig för det ska man nog skippa denna..

dsc_0156

Kommentera

