Maria Åkerberg Face mask moist

Igår var jag in på Meretes och köpte en fuktmask. Jag var först fundersam om jag skulle testa nån annan sort från nåt annat märke, men så kände jag att jag ville faktiskt testa Maria Åkerbergs face mask moist. Gillar ju dessutom att de är svenska och sånt, känns bra att supporta då liksom! Och alltså, jag har ju min favorit freshner i doften Neroli och i den här så är det Neroli, så jaaa den luktar så gott! 😀

Kommer att köra den här typ 2 ggr i veckan över natten. Känner att det behövs nu under vintern, och speciellt när jag börjat med Paulas chioce bha. Köpte även MÅ face lotion clearing, eftersom mina ansiktskrämer börjar ta slut.

img_20170125_230404_238.jpg

Kommentera

