fredagen den trettonde

God fredag kväll på er 🙂

Jag sitter här med ansiktsmask på, pure clay glow mask, och efter det ska jag smörja in mig med Paula’s choice. HÄR har ni inlägg om de produkterna. Tänkte försöka mig på att sminka mig imorgon, och förhoppningsvis få några fina kort också så jag kan uppdatera mina profilbilder, haha 😀

Lyssnar på musik och läser lite bloggar också. Sjukt mycket blogginlägg att läsa, då jag är så seg på att sitta vid datorn 😉 Är ju mest på telefonen man hänger…

Idag, trots att det har varit fredag den trettonde, så har jag haft en bra dag. Hade möte imorse och efter det gick jag en sväng på stan då jag hade lite ärenden. Sen råkade jag gå in på Carlings för att kolla lite, såg att de hade rea. Sen började jag pratade med killen som jobbade där och sa att jag letade efter lite längre tröjor. Då gav han mig två stycken, båda var på rea och det var faktiskt herrtröjor. Dock helt enkla så inget man märker av! En grön, med dragkedjedetaljer på sidorna (på låren typ) och en vinröd hoodie bara sådär enkel. Sjukt nöjd. Jag har ju alltid leggins på mig, och då gillar jag att ha lite längre överdelar på så man tänker rumpan. Jag gillar ju den där lite mer street-stilen ibland, vilket han tyckte att jag passade bra i också. Är väl därför jag trivs så bra i min nya långa bomberjacka, som är perfekt just nu i plusgraderna/endast några få minusgrader. 🙂

Aaaaanyway. Nu fortsätta läsa lite bloggar och hoppas att jag får bättre lycka med sminket imorgon. Sminkade mig i helgen men det blev dåligt, tar ett tag att lära sig hur nya ögonskuggor funkar 🙂

 

Kommentera

