Modern Renaissance eyeshadow palette

Blev så jäkla glad här efter jul, då jag fick ett mejl från Isastar, att jag vunnit en lucka i hennes julkalender som innehöll en palett som jag har velat ha ända sen den kom ut. Anastasia Bevery Hills Modern Renaissance!

Idag fick jag äntligen hem avin och kunde skicka päronen att hämta ut den. Dock vill jag inte leka med den förrän jag är frisk från feber, halsont och snuvig näsa. Jag swatchade bara den på armen, och OMG den är finare än vad jag förväntade mig! Ska bli så sjukt kul och spännande att få leka med den, är så många färger jag gillar och framförallt använder. 🙂 Dessutom är det första gången jag testar ABH ögonskuggor! Får se om jag kan fota någon bättre bild sedan i dagsljus och så.

Tack Isabelle och Finest Cosmetics (Anastasianordics) 🙂

dsc_0272-kurv

Kommentera

