trötter

Dom senaste veckorna har jag varit så sjuuuukt trött. Vet inte om det är mörkret, att jag knappt dricker kaffe nåmer eller vad det är. Har dessutom sån sjukt hemlängtan till byn men jag kommer nog mest troligt att spendera jul och nyår här, känns sådär faktiskt. Sambon min åker upp, då han ska jobba. Jobbigt att vara vuxen…

Och jag vill så gärna sätta mig ner och sminka mig. Men först så har bordet varit upptaget av ett 2000bitars pussel, och lagom tills den togs bort så har jag börjat med en praktik vilket gör att jag får mindre tid och ork över till det. Just nu består dagarna av vakna, göra iordning mig, äta, åka på praktiken, komma hem, fika, tupplur, middag och sen sova. Inte så spännande alltså. Dessutom så funkar ju bara min systemkamera men den funkar bäst i dagsljus och vi alla vet ju att dagsljus existerar ju inte under vinterhalvåret…

Nä dom senaste veckorna har verkligen varit jobbiga, usch. Det blev en jobbig höst, och början på vintern.

 

Kommentera

