Fin men tung.

Nu är jag tillbaka på hemmaplan. Har ju varit norrut några veckor eftersom jag fick reda på att min moster plötsligt gått bort. Så jag har varit hem och umgåtts med familj och släkt. Och varit på en fin men tung begravning. Det är skönt att våran släkt är så pass nära varandra, vi har alltid varit tighta och det är så fint tycker jag. Att vi kan både skratta och gråta. Men framför allt att vi kan skratta trots att det känns tungt. ❤ Moster N har definitivt lämnat ett tomrum efter sig. Våran ängel.

 

 

20161104_090921.jpg

Kommentera

