You tube halloween

I söndags fick jag ett väldigt tråkigt besked, vilket gör att jag om några dagar kommer att åka hem till ännu-mera-norr. Vill vara med familjen och släkten nu.

Så tyvärr får halloween-smink vänta till nästa år. Kommer inte ha lust eller tid eller ork med det. Eller ja, lust finns väl men inte nog mycket för att orka släpa med mig massvis med smink 60 mil enkelväg. Men har redan sett sjuuuuukt många bra videos och looker, så jag vill dela med mig lite!

 

(Got some sad news this weekend, and I’m going home to my family for a few weeks so the Halloween makeups has to wait until next year… But I wanted to share some awesome Halloween makeup youtube tutorials.)

 
Real Techniques, Helen ”Hiilen” Torsgården, Nicole Guerriero (a.k.a. halloqueen, haha she is so frikkin awesome), Alex Faction. And also, Linda Hallberg posted some looks on her blog here and here.

Kommentera

