LH Cosmetics

Today is the Day!

Linda Hallberg lanserar sitt eget märke LH Cosmetics. Och jag har redan hunnit klicka hem en puderpuff och en borste. Riktigt sugen på Infinity-paletten men den får jag klicka hem sen när jag har lite mer klirr i kassan 🙂

Linda Hallberg är nog en av dom första jag började följa när det gäller smink. Och jag träffade faktiskt på henne på tågstation/kiosken i Borlänge efter Peace & Love-festivalen år 2011. Hon är i alla fall min största inspiration, och jag tycker hon är grym på det hon gör och är så sjukt glad att hon numera har sitt eget märke! Önskar henne lycka till och hejjar på. Har verkligen varit som ett barn på julafton inför det här, haha 😉 

lhcosm

Kommentera

