Sugen på att blogga om mer.

Jag har ju bloggat i flera år, först började det väl med att man skrev om sina dagar. Sen hade jag en låst blogg där jag skrev mer om speciella saker och känslor. Och nu sminkblogg. Men jag känner mer och mer att jag vill dela med mig av tankar och funderingar också, så mest troligt kommer det att dyka upp några såna inlägg. Kanske om CF, diabetes, flytta till en ny stad, kläder, vänner osv. Har mycket på hjärtat känner jag!

Men jag kommer fortsätta med smink också, nu har jag ju börjat leka mer med min systemkamera också så förhoppningsvis fortsätter inspirationen komma 🙂 Det är ju trots allt Halloween-månaden nu också.. 😉

persobild.jpg

Kommentera

