Dammade av Nikon

Idag dammade jag av min gamle vän Nikon D40.. And let me tell ya, det var fan inte lätt med ljus och sånt. Men, eftersom att min telefonkamera inte vill fungera trots ”lins”byte så får man väl göra det bästa av situationen. Och kanske komma på när det är dagsljus ute att man ska sminka sig, och inte klockan 8 på kvällen 😉

Makeupgeek eyeshadows ”Morocco”, ”Bitten”, ”Americano”, ”Magic act”.

Ja, jag ville leka med mina MUG-skuggor igen, jag är så kär i dom här färgerna för tillfället. Och försökte mig på en så kallad ”Halo”-sminkning, gick väl helt ok kan jag tycka.

dsc_1507-litendsc_1508-liten

Kommentera

