Depotting

Igår tog jag tag i mitt depottande av ögonskuggor. Alltså när man tar bort singelögonskuggor från deras förpackningar för att sätta in i en palett. Jag hade ju en liten Zpalett, som jag gjorde till en ”daglig makeup”-palett med lite contour, rouge och highlighter skuggor. Och så en större med några av mina MUS-skuggor, och de tre Inglot som jag hade i singelpans sen innan. Ska köpa mer paletter sen när jag har råd och göra resten av mina MUS-skuggor och MAC-skuggor.

img_20160424_162357.jpgimg_20160424_202432.jpg

Kommentera

