30 days of makeup

Just nu håller jag på att köra en 30 days of makeup på Instagram HÄR. Än så länge har jag gjort fyra sminkningar, och nu ska jag ta en dusch för att sen sätta mig ner med sminket och börja på sminkning fem. Får se hur det går, syftet med 30 days för mig är ju att få igång kreativiteten och ha roligt. Nu har jag ju all tid i världen när jag för det mesta är hemma, då jag inte umgås med någon annan än min pojkvän (har ju inga vänner här i nya staden). Jag gör både ”vanliga” och lite mer crazy smink, sånt som jag tycker är roligast alltså. Än så länge har det bara varit ögonen, jag brukar nämligen göra två sminkningar åt gången. Men nån gång blir det väl ett ansikte också, och inte bara ett öga. 🙂

img_20160424_180125.jpg

Kommentera

