Nytt hem i ny stad.

Nu har jag gått och flyttat mig söderut, typ 50 mil eller nåt sånt, och blivit sambo med min pojkvän. Så de senaste dagarna har mest bestått av bära flyttlådor, besöka Ikea, storshoppa på Coop, diskat, tvättat, skruvat ihop möbler, lärt känna nya området och allt sånt där. Och än är vi inte klar, till veckan kommer resten av mina grejer ner hit om allt går som planerat, så då har jag ännu mer att packa upp och fixa. Fast det är roligt, om än lite stressigt när man har en jättehög med tvätt och massvis med disk! Annars gillar jag ju att organisera å planera osv. 🙂

Sminket fick faktiskt följa med mig första svängen, vilket var typ det enda ”roliga” jag fick med mig, annars tog jag ju bara med mig sånt som jag behöver nästan dagligen. Igår skruvade vi iaf ihop min sminkmöbel. Och som sagt, allt är ju inte här ännu så det kommer ju att förändras en hel del ännu. Men än så länge ser det ut så här. Har en byrå (Ikea Malm) och sen vid bordet kommer jag att duka fram allt när jag ska sminka mig. Perfekt när det är vid fönstret sådär, och enkelt att bara lyfta fram allt 🙂

nya läggan

Kommentera

