Z palette

Har länge tänkt att jag ska sätta över mina singelskuggor i en palett. Så jag beställde en x-large palett och en mindre, från Brallis.se. I den stora ska jag ha ögonskuggor, och i den mindre tänkte jag faktiskt sätta skuggor som jag använder till bassminket ibland. Använder ju t.ex Make Up Stores ögonskugga ”desert” och ”smog” till ansiktet ibland! Nu när jag ska flytta söderut och bli sambo, tänkte jag även att det kan ju vara bra att spara plats.

Så nån gång ska jag väl börja att depotta de ögonskuggor som går, och kommer att behöva beställa mer paletter men jag tänkte att jag börjar med en 🙂 I paletten är det nu bara 4 skuggor, mina tre från Inglot och en från MUS. Den från Art Deco fick jag ta bort för den var för tjock..

img_20160118_173756.jpg

Kommentera

