Julklappar 2015

Blev bortskämd även denna julen! Jag och pojkvännen fick varsin eltandborste, som han ska få ta med sig när han åker hem då jag redan har en här, men ville ha en hem till honom också (distansförhållande). Sen fick jag pengar, klänning, presentkort och lite annat. Men sen fick jag ju såklart också smink!

Min äldsta syster skulle åka till Stockholm och besöka Mall of Scandinavia, där Inglot och KIKO har öppnat butiker. (länkar till deras hemsidor) Så jag skickade med en önskelista så fick hon plocka på sig lite grejer. Och min andra syrra hade hittat en bra handkräm åt mig 🙂 Dom säljs väl på Kicks har jag för mig.

scratch handkräm

Scratch ”No dry hands moisturizer”. Sjunker in riktigt fort i händerna! Doften vet jag inte hur den är, för jag är förkyld just nu.

kiko pennor

Från Kiko fick jag; Double touch 10 hour lipstick i färgen ”113” som är mörkröd. Automatic precision eyeliner and khôl i färgen ”709” som är grön. Smart lip pencil i färgen ”707” som är en ljusare röd.

inglot purple

Inglot freedom system eyeshadows: Double sparkle square ”493”, Pearl square ”439”, Pearl square ”446”. Alla i lila toner.

inglot amc

Och så denna vackra sak från Inglot. AMC pure pigment eyeshadow ”86”. Alltså kan vara något av det vackraste jag sett.. Brun/rosa/guld typ, blir så himla fin när man swatchar den. Har dock inte hunnit sminka mig med den ännu men den kommer jag att testa nästa gång jag sminkar ögonen.

Kommentera

