Fashionista

Såå, när jag läste det HÄR inlägget hos Killer Colours så kände jag direkt ”åh den här måste jag köpa nån gång”. Och förra veckan gjorde jag det. Den är så jäkla fin, och jag längtar tills jag har ork att sminka mig så att jag får testa den på huden också och inte bara swatchat på handen! Kicks Baked Blusher i färgen ”Fashionista”. Kika hennes inlägg för att se hur färgen ser ut!

Plus att jag köpte en till efterlängtad sak, nämligen en highlighter”penna” från Lumene. Jag har haft en sådan förut, men i deras gamla förpackning, och jag mindes att jag gillade den. Den passar perfekt för mig som inte orkar sminka mig på dagarna, men ändå vill ljusa upp inne i ögonvrån. Trots att den är krämig så sitter den riktigt bra utan nåt puder på. Lumene touch of radiance Highlighter ”1 original light”.

Båda köpte jag på Kicks i Umeå.

( Och som ni vet, så är det ju vinter här i Sverige. Vilket betyder riktigt dåligt ljus om man inte tar sina kort på morgonen eller äger en bra ljusstation, haha. Så därför råder jag er att gå in på Killer Colours inlägget om ni vill se färgen på blushern ordentligt! Min bild är nämligen från instagram och jag använde faktiskt filter på den eftersom ljuset ändå var så dåligt 🙂 )

fashionista lumene highl

Kommentera

