Morphe 35 c multi-color matte palette

Säg hej till en ny kärlek i mitt liv!
Morphe brushes 35 c multi-color matte palette, köpt i Brallis.se butik i Umeå!

Alla färger är matta och jag har redan hunnit leka lite med den en gång, och WOW vilkea pigment! Kostade dessutom bara.. 229 kr tror jag. Så riktigt bra och prisvärd. Ska definitivt köpa på mig mer från det märket 🙂 Ska bli kul att komma hem och få sätta sig ner och testa den ordentligt, iiih. Jag har ju blivit helkär i matta färger, skimriga har man ju redan massvis av men matta är det dåligt om.

wpid-img_20151119_172331.jpg

2 thoughts on “Morphe 35 c multi-color matte palette

Kommentera

