Halloween-smink är kul.

För typ.. 3 veckor sen, så kom jag på iden att jag ville göra halva ansiktet som en vanlig sminkning med ögonskugga osv. Och andra halvan av ansiktet fick bli lite i det läskigare stuket. Ja jag gillar att göra halloween-sminkningar, men jag är dock inte så mycket för att fira (festa) halloween. 🙂 Och jag använder mig bara av vanligt smink, eftersom jag inte tål latex osv. Har dock planer på att nån gång köpa cremefärger och sånt där. 🙂
streckigt 15halloween

Kommentera

