Sephora-shopping!

Förra veckan åkte jag ner till Uppsala, och under lördagen lurade jag med min familj till Täby Centrum för att jag ville shoppa och gå på Sephora! Hittade en massa godbitar 🙂 Var även in på Lush och H&M, och Rituals för lite duschgrejer men de har jag inte kort på eftersom jag inte fått hem dom till mig ännu! Men deras duschskum i Hammam delight och Happy Buddha serien. Dom luktar så mums!

Jag och min syster spenderade över en timme inne på Sephora, ni vet det är ju viktiga grejer det där när man bara besöker Sephora en gång per år typ 😉 En av tjejerna som jobbade där, hon kom fram och sa ”är ni ännuuu kvar här?!”, vi bara ”hehe jo, vi är som bara här en gång per år…” 😀 Senare hittade jag henne på IG, tyckte att hon såg bekant ut redan i butiken men kunde inte placera henne, så visar det sig att hon brukar hänga med Daisy Beauty ibland 🙂

sephora smink1

Sephora. Cream lip stain ”01”, Contour eye pencil 12HR wear waterproof ”35 Romantic comedy”, and on sale I found a Lipgloss ”27 Black energy reflex”.

sephora smink 2

Full storlek av Benefits ansiktsprimer ”the PORE fessional”, och eyeprimer Too Faced shadow insurance.

Provgrejer från Benefit som följde med i ett primerkit som även innehöll en stor Pore fessional! Stay don't stray, primer för concealers & ögonskuggor. Stay flawless 15-primer, gissar den är till ansiktet.

Provgrejer från Benefit som följde med i ett primerkit som även innehöll en stor Pore fessional! Stay don’t stray, primer för concealers & ögonskuggor. Stay flawless 15-primer, gissar den är till ansiktet.

sminkshopping femton

Ansikts- och ögonmasker från Sephora, Glam glow ”Thirstymud” i en liten provstorlek, Lush ”Mask of Magnaminty”, ögonbrynsgele från H&M. Prov på en Marc Jacobs parfym, som jag gett till min mor.


One thought on “Sephora-shopping!

  1. Stay dont stray är helt MAGISK! Älskar den, köpte också det där provpaketet och det är synd att den inte kom i större förpackning, den får concealer och ögonskugga att sitta som berget 🙂

Kommentera

