These three together.

Real techniques ”Buffing brush”, bareMinerals matte foundation och Benefits the Porefessional.

Älskar hur sjukt mjuk den där borsten är, och den är underbar att använda till foundationen. Tycker inte om riviga borstar! Borsten gör verkligen sjukt mycket för hur resultatet med foundationen blir, och jag är så glad för att jag hittade Core-kittet på Lindex (japp, Lindex och H&M säljer Real Techniques!).

Benefits primer använder jag innan foundationen, men jag brukar även använda den efter om jag ser att det blir ”porer” i sminket (ibland blir det på näsan för mig, vet inte varför?) men den trollar bort det och så sveper jag bara lite mer foundation över så är por-problemet löst! 😉
tre bra

Kommentera

