Brunt och glitter.

Dom senaste dagarna har jag suttit en hel del framför sminkspegeln faktiskt. Det är dock inte alltid det blir nå bra bilder, tyvärr.. Meeen, idag lyckades jag få lite på bild i alla fall!
En lite lätt rosabrun skimrig ögonskugga med brun glittrig eyeliner fick det bli idag. Enkelt men ändå rätt piffigt! Till basen testade jag även några nya borstar, som jag köpte igår. Och jag tror jag blev kär! En ledtråd är ”core”. 😉

Too Faced Chocolate bar ögonskuggor.
Make Up Store glitter eyeliner ”choco lux”
Anastasia Beverly Hills dip brow pomade ”ebony” till ögonbrynen.

DSC_1294-raw-maerkt

febr

Passade på att leka lite med kameran, testade lite olika inställningar och sånt. Fotograferade ju jättemycket förut, men när kameran blev äldre och lite slöare så tappade jag intresset, och därmed så försvann det mesta av det man lärt sig. Tyvärr. Meeen, jag känner att jag blir mer och mer sugen på att ta upp fotograferandet igen, men har dessvärre inte råd att köpa en ny kamera så det får väl vänta. Det går ju att ta kort med min D40, men den knarrar lite i objektivet och sådär… 😉 Den har några år och ett X antal foton på nacken.
DSC_1347-raw-maerkt

Kommentera

