CeraWand 13-26mm

Förra veckan kom en rolig beställning hem till mig! En CeraWand 13-26 mm locktång. Beställde den från Bangerhead HÄR.

Eftersom jag inte är så duktig på det här med hår, så blev inte resultatet så bra på mig (lockarna var åt olika håll osv), MEN jag tyckte lockarna höll riktigt bra! Jag använde inte ens hårspray utan bara värmeskydd från Blowpro, eftersom jag bara skulle testa locktången och öva lite. Dagen efter var lockarna fortfarande kvar, dock inte i samma skick men det är för att jag alltid slänger upp håret i en boll på huvudet 😉

Så, jag ska ta och öva öva öva, så kanske jag får till det nån gång 🙂
cerawand

Kommentera

