Nytt från Mac – januari

I veckan dök mitt paket från MAC cosmetics upp!
Eyeshadow ”Handwritten”, Pro longwear concealer i färgen ”NC15”, Eyeshadow ”Beauty marked”. Bilden är dock tagen med blixt så färgerna är lite missvisande.

Concealern gillar jag, men dock måste jag börja göra som Nikkietutorials när hon sätter concealer under ögonen, för satan den creasar sig… Ska ta och fixa ett inlägg med videon till hur hon gör! Hade ju en annan färg tidigare, men aaaalldeles för mörk nu under vintern, så därför har jag beställt en ljusare färg.

Testade ”Handwritten” igår, och oooooh så fin den är till mina ögon! En matt chokladbrun skugga. Fin till Make up stores ”smog” 🙂

”Beauty marked” är svartröd med skimmer i. Har inte hunnit testa den ännu, men det hinns kanske i helg!
mac januari

Kommentera

