Tjena mittbena

Förra veckan kände jag att det var dags att klippa håret lite. Men jag har inte råd med frisörbesök så då fick min kära mor klippa mig! Jag vill ju ändå inte ha något speciellt, det ska vara enkelt.. Tråkigt må vara men jag är som sagt ingen hårperson.. 🙂

Dock körde jag på en liten ändring, och det är att gå tillbaka till mittbena istället för snedbenan som jag har kört på i några år nu! Och jag gillar det, mer än vad jag trodde, haha 🙂

Och ja, mitt hår är typ tre olika färger. Har en fet utväxt men har bestämt mig för att inte färga håret, utan det ska få vila. Dessutom börjar jag gilla mitt ljusare hår. Fast vem vet, till slut kanske jag blir leds och far å köper lite hårfärg.. hmm 😉

tvåtusenfemton januari

Kommentera

