Med färger från Make Up Store.

Idag lekte jag med sminket, och dra på trissor jag drog fram min kamera också!
Älskar kombon rosa+orange+lila.

Ville leka lite med mina ”nya” ögonskuggor från Make Up Store, fick ett par gamla från en kompis som inte hade användning för dom. Rosa ”Babydoll”, rosalila eyedust ”Sassy” och orangea ”All over orange” plus att jag hade en gul ”Lemon” sen innan. Och som highlighter använde jag ”Satin” !

Mascaran är en LE från IsaDora, en lila.
DSC_0993-mmm

One thought on “Med färger från Make Up Store.

Kommentera

