Dark moments.

Alltså när jag sminkar mig, och kollar på bilderna några månader senare, så kan jag väldigt ofta komma ihåg exakt vad jag satt och tänkte på och hur jag kände mig medans jag sminkade mig. Att slå sig ner framför spegeln, lyssna på musik och bara sitta och sminka sig, det är ren terapi för mig.

Inatt körde jag på svarta/mörklila läppar, silvriga ögon och starka ögonbryn. Dock ser man ju inte ögonsminkningen så bra… Men den blev jag ändå inte så nöjd med. 🙂 Kul hur som helst att bara få leka lite, har längtat hela veckan men inte haft någon ork (går på en medicin nu i 10 dagar som gör mig så sjukt trött).

 

925064_1500959283510477_1736133099_n

Kommentera

