Sminkförvaring

På min Instagram (hääär) la jag just upp några videos på hur jag förvarar mitt smink. Försökte länka till filmerna här på bloggen, men det verkar inte fungera :/

I en byrålåda i hallen har jag en kartong, en låda med fack och två bestickslådor. Där förvarar jag mitt bassmink, penslar och ögonpennor/läppennor/mascaror osv. I en väska från Biltema förvarar jag alla mina ögonskuggor förutom 120 paletterna.

Sen har jag inte filmat min akrylförvaring där jag har de mest använda läppglanserna och alla läppstift. Sen har jag även ännu mer i en Victorias Secret necessär. I en liten kartong i en annan låda har jag andra foundations, puder osv.

byrålådabiltemaväska

Kommentera

