Sminkförvaring

 

 

 

 

Jag beställde ju för någon månad sen denna akrylförvaring på Nelly. Sen i efterhand har jag sett att vissa har hittat det på Jysk, och alldeles nyligen såg jag att det fanns på Chilli.se också. Fina om man vill ha dom framme, som jag har. Jag använder min till olika läppglans å grejer, som står framme på en byrå i hallen faktiskt.

Sen kan jag tipsa er om att bestickslådor fungerar utmärkt till sminkförvaring i till exempel byrålådor! Jag har en med olika pennor, och en med borstar. Smidigt och lätt att stapla på varandra om byrån tillåter det 🙂
organizer

 

Kommentera

