Sommarens shopping.

Hejsan! Ja här har det varit tyst.. Men har befunnit mig hos min pojkvän i snart 2 månader, och då sitter jag inte vid datorn precis. Och har inte med mig min egen dator och ingen bra kamera heller så.. 🙂 Nästa vecka åker jag hem, känns väl både bra och dåligt..

Men, sprungit på stan, det har jag gjort! Har ju redan visat vad jag shoppade första svängen på Sephora (inlägget nedan), sen har jag även hunnit vara på Sephora 3 ggr efter det… 😉 Bäst att passa på! Varit på både Biblioteksgatan och i Täby centrum. Sen har jag även hunnit besöka andra roliga butiker 🙂

Gimme brow från Benefit fick följa med hem från Sephora.

gimme brow

På Rituals gick jag och svägerskan i typ en timme och sniffade på allt.. Bestämde mig till slut för att Hammam delight (en duschcreme som är som raklödder typ!) som jag gillade doften på, gissar den kommer att vara skön när man är förkyld. Sen köpte jag en herrparfym, eau de parfum travel (finns även i original-storlek) No 21 sandalwood-patchouli. Jag verkligen ÄLSKAR den här doften, och det bästa är att även om det är en herrparfym så tycker jag att den funkar fint på mig också! Får se om jag behåller den eller om min pojkvän ville ha den.

rituals

 

Victoria’s secret fragrance mist ”Vanilla lace”, jag hade body lotionen i samma doft sen tidigare och jag äääälskar vaniljdoft.. Så jag köpte denna, och den har jag använt flitigt sen jag köpte den. Gillar inte att ha parfym på mig på sommaren, så då är en mist perfekt!

The body shop vitamin E eye cream, varit på jakt efter en ögonkräm. Så jag köpte den och jag gillar den! Sen om den håller det den lovar, det vet jag inte. Men jag gillar känslan av den, så den duger för min del 🙂

Min ”vanilla”-penna från Make Up Store blev kvar hemma i norr, så jag köpte på mig IsaDoras penna i en liknande färg ”56 blonde”, har hört mycket bra om den och jag kan hålla med! 🙂 Bra de dagarna då man har lite röda ögon och vill piffa upp sig lite, dvs inte se döende ut.. 😉

sommarfavsFrån en liten butik i Märsta så fick en borste från Elf följa med mig hem som heter Stipple brush, en matt läppenna som jag tyvärr råkade ta sönder innan jag ens var hemma, en saltscrub från Dirty works. Dirty works finns att hitta på Eleven.se.

tre saker

 

Kommentera

