Life gave me lemons

I veckan köpte jag OPI’s neonlack ”Life gave me lemons”. Den ska väl föreställa gul, men jag tycker att den drar lite mera mot ljust grönt?

Hur som helst så köpte jag inte det speciella underlacket till den, utan tänkte att jag skulle testa med ett vanligt vitt nagellack. Dock tyckte jag inte att det blev så bra och man måste då tänka på att måla över det vita ordentligt.. Så, jag kanske kilar nästa vecka och köper det där underlacket och samtidigt kollar om de har fått in det orangea neonlacket också. 🙂 Men snygg färg, vare sig den är gul eller grön! Kul med lite annat än rosa/korall till sommaren, som jag oftast brukar köra på.

 

lemons

Kommentera

