Nytt från Nelly

Idag fick jag äntligen hämta ut mitt paket från Nelly.com. Beställde några tidiga födelsedagspresenter åt mig själv!
Om jag har beställt kläder? Haha nope, det gör jag väldigt sällan. 😉

Däremot så har ju Nelly smink och sånt där roligt! Så jag klickade hem en ”Box with 2 drawers”, en pincett och brow wiz från Anastasia!

Pincetten är för det första inte svart, som det står på nelly, men det bryr jag mig inte om. Och brow wizen, på en påklistrad lapp står det ”medium ash” och på själva asken står det ”medium brown”, men det verkar vara samma tror jag? Känns då som att färgen är likadan på den jag kollade på Kicks. 🙂

Hur som helst så är jag nöjd! Nu står min box på min byrå och ser fin ut med en massa läppgrejs i 🙂

organizer

Kommentera

