Sminkfritt.

Har inte sminkat mig på flera veckor. Och det lär bli ett tag till utan smink också…

Har haft fullt upp och kommer att ha fullt upp ett tag fram över! Ska ta tag i det där med att testa Tikei-foundationen bättre sen också när jag har tid, just nu ska jag bara vila från allt smink tänkte jag.

Under påsken har jag suttit på skotern för att åka ut till skogen och grilla en korv, det är våren när den är som bäst. Riktigt underbar påsk blev det! Hoppas ni också haft en bra påsk 🙂

Vi hörs när vi hörs!

988883_10152147359048090_2171546347009143394_n

Kommentera

