Allt känns blää.

Just nu känner jag bara ”blää” för allt smink som sätts i mitt ansikte och går därför hellre osminkad. Så därför blir det väldigt lite smink nu för tiden 🙂 Får se när det går över. Kanske när min hy börjar må lite bättre. Ska hur som helst testa mig fram till vilken färg jag ska ta i Tikei-foundationen, så kanske blir bättre efter att jag har bytt till det från bareMinerals. Vi får se helt enkelt!

Det som är nackdelen med smink är att man verkligen märker vilka ”brister” man har när det gäller huden osv. Ganska frustrerande vissa gånger.

10006552_10152120175178090_108208726800755802_n

Kommentera

