Nyklippt!

I fredags bokade jag tid till frissan, och fick tid till idag! Tyckte att det var dags att klippa håret.. 😉

Fick nästan tvinga frissan att klippa så pass mycket, hon tyckte jag hade så fint långt hår. Jag sa bara att jag ville ha det kortare, och så fick hon lite fria händer att klippa så som hon tyckte var bäst. Luggen klippte hon bara till lite, jag vill ju inte ha något avancerat som man behöver fixa varenda dag.

Sen vart hon så glad att hon äntligen hade någon som hade så pass långt hår att det gick och locka med stora locktången så då fick hon locka håret också! Så ”tyvärr” har jag bara en bild på min nya frisyr med lockar i, men det kanske dyker upp någon bild då jag bara har plattat det.

10152673_10152107143838090_1560251570_n

Kommentera

