På min önskelista.

Jag hittar aaaaalltid en massa roliga, fina, snygga saker som jag vill testa. Mitt ha-begär ökar för varje dag… hmm.

Make Up Store Microshadow ”Harlequin” – finns här på Eleven
Sååå himla fin färg!

Rituals Miracle Scrub (handskrubb) – Finns här på Rituals.
Mina händer är sådär härligt torra, så en scrub som många pratar bra om hade varit fint att ha hemma.

Bliss Lemon + Sage Body scrub – Finns här på Bangerhead.
Min scrub från Sephora börjar ta slut, och jag är svag för citrusdoftande saker… Mums!

wanties-mars

Kommentera

