L’oreal, MUS, Smashbox. Tre nya saker.

Idag kilade jag in på Kicks eftersom jag behövde en ny sminkborttagning till ögonen och ett nytt löspuder. Sminkborttagningen är från L’oréal och för vattenfast smink. Löspudret är från Make Up Store och är i färgen ”milk” som är transparent.

Sen passade jag på att köpa en primer som jag velat testa. Smashbox Photo finish color correcting foundation primer ”adjust” (what’s up med att alla deras primer ska ha kilometerlånga namn?). Adjust är grönfärgad och minskar rödheten. Smashbox har flera olika sorters primer, så kika in dom om ni är på jakt efter en!

Primern kostade 295 kr men jag hade rabattcheckar som jag använde så blev billigare för mig. Ska bli kul och testa om den funkar, både mot det röda och hur pass bra den håller sminket på plats osv. Gillar ju min andra primer från Smashbox väldigt mycket!

kicks mars tjugotvå

Kommentera

