Nytt från Lyko

Först och främst vill jag bara säga; allergi i ögonen gör så att jag varken vill eller kan sminka mig, så därför har det inte blivit något med mina nya MAC ögonskuggor ännu. Men det koooommer.. 😉

Idag fick jag hämta ut ett paket från Lyko.se, beställde två grejer därifrån förra veckan 🙂

Real techniques blush brush och KMS Hair play Dry wax.
Efter att Vintertroll tipsat om RT blush brush, så kände jag att ”äääh jag beställer hem den!”, har länge velat testa något från RT och en rougeborste är precis vad jag behöver. Vill ha en som är fluffig, mjuk och lätt att använda i cirkelrörelser. KMS dry wax köpte jag för att jag ville testa på den, gillar när håret ser matt ut och lite ”bångstyrigt” typ. 😉 Nån gång ska jag klicka hem nån av deras volymprodukter också!

lyykoo

Kommentera

