Nytt från MAC och Macadamia natural oil

Igår fick jag en massa roliga grejer! Bland annat mitt paket från MAC, och så beställde jag och en kompis från Eleven.se tillsammans. Är det nåt ni undrar över så är det bara att skriva en kommentar 🙂

mac mars
Paketet från MAC innehöll Fix+, eyeshadow ”Stars n’ rockets” och eyeshadow ”Cranberry”.

Har hunnit testa Stars n’ rockets lite snabbt idag, och jag döööööör vad fin den är! Lila-rosa-blå är den, så himla fin. Definitivt en ny favorit i sminkväskan 🙂 Cranberry lär jag också bli förälskad i. Jag älskar ju lila och rostiga färger.macadamiaMacadamia natural oil ”Ultimate repair box”. Finns HÄR på eleven.se. Innehåller en borste, healing oil treatment, Rejuvenating shampoo, Deep repair masque.

Jag har sedan tidigare Deep repair masque, och jag tyckte om den så himla mycket så därför blev jag sugen på att testa resten. Och jag testade dom idag, herreguuuud vad lent hår jag har nu! Och luktar gott gör det också. Borsten tyckte jag väldigt mycket om, tyckte nog den var lite skönare än Tangle teezern jag har faktiskt. Lättare när det är ett handtag på den. Ska bli kul och se om mitt hår börjar må lite bättre efter att ha använt den här serien ett tag. Det enda negativa jag kan säga är att oljan är väldigt lätt att överdosera, så det gäller att trycka väääldigt försiktigt på pumpen!

Kommentera

