Tips – paletter på rea.

Om det är någon som läser detta och letar efter fina ögonskuggspaletter  så kan jag tipsa er om att Kosmetikan.se har paletter som dom säljer nu för billigare priser pga att sminket ska bort från den sidan! Jag har själv tre paletter därifrån, och de funkar finfint. Jag har happy color, warm & dark och contour/blush (contour/blush är slutsåld nu dock) paletterna. HÄR hittar ni paletterna.

Jag beställde mina 2011, och de har använts flitigt sen dess. 🙂 Och ja bilden är tagen 2011 också, snacka om att kamerorna på telefonen är bättre nu.. 😉

252976_10150193357023090_589338089_7049707_1186268_n

Kommentera

