Hiilen – en hårvideo med tre olika frisyrer

En av mina svenska favoriter inom smink och hår är Helen Torsgården (mer känd som Hiilen). Hon har på sistone börjat göra massvis med videos, vilket jag tycker är roligt för då kan man lära sig på ett helt annat sätt än att bara läsa. Tycker jag i alla fall!

För någon dag sedan la hon upp en video med tre olika och rätt så enkla frisyrer, hon visar hur hon brukar göra dom. Ska testa att göra nån av dom, borde jag väl klara av? Jag är inte alls duktig på hår, men då är det oftast för att jag är så petig och helst hade haft nytvättat hår vaaaarje dag. 😉

Kommentera

