What do men think?

För någon dag sedan såg jag att Pixiwoo-systrarna la upp ett klipp på Youtube där de hade frågat deras manliga bekanta hur dom tycker och tänker när det gäller smink och kvinnor över huvudtaget. Riktigt intressant! Även om jag inte är den som bryr mig om hur andra tycker att jag ser ut (skulle aldrig ta på mig nåt som jag inte känner mig bekväm i bara för att andra tycker att jag borde det), så tycker jag det är roligt att veta hur dom tänker ändå. Sen att det är många som tycker så olika också, visar ju att det är omöjligt att göra precis som alla vill att man ska göra. Vissa gillar när man inte alls har något smink, vissa gillar inte färger, vissa gillar smokey eyes osv.  Titta videon så ser ni! Och ja, den är på engelska 🙂

Kommentera

