Nyvaken och trött i ögat.

Låg i sängen och kikade Facebook på telefonen, sen spärrades ögonen upp när jag såg mitt namn och min bild helt plötsligt. Då har Maria Åkerberg länkat till mitt blogginlägg om deras produkter 🙂 Riktigt roligt, min söndag blev genast mycket bättre!

Om det är nån som undrar mer över nåt så är det bara att fråga via kommentarer 🙂

0481a0ee96fb11e3b022122e0b075ecb_8
Och det känns så himla tråkigt att jag inte orkat sminka mig nå desto mer på sistone. Men när jag är förkyld så gillar jag inte att ha smink på mig, dels för att ögonen blir så känsliga och för att det är så jobbigt att snyta näsan och när läpparna är så torra och fnasiga 😉 Men I’ll be back. Snart, hoppas jag. För jag vill leka med sminket nu nu nu! Tills dess kan jag väl hitta på andra saker att bjuda på.

Kommentera

