I want it all

Jag som läser mycket sminkbloggar och allt sånt där, hittar ju självklart en massa saker som jag vill ha. Hade jag varit miljonär hade jag nog haft alla i min ägo redan men så är ju inte fallet nu… 😉

Men drömma kan man ju alltid göra! Allt här nere finns på eleven.se, bangerhead.se, craycray.se. Ni får söka själva om det är nåt ni är nyfiken på 🙂

Nagellack:
OPI ”Push and shove duet pack” (Gwen Stefani kollektionen)
OPI ”4 in the morning” (Gwen Stefani kollektionen)
OPI ”Kiss me I’m brazilian” (Brazil kollektionen)

Smink:
Too Faced  ”Joy To the girls” eyeshadow palett
Too Faced ”Sweethearts perfect flush” blush
Anastasia Beverly Hills ”Lavish” palett
Make Up Store marble eyeshadow ”Volcano”, ”Black Vermont”, ”Rosso Asiago”

Borstar och tillbehör:
Real Techniques ”Setting brush”
Anastasia Beverly Hills ”Tweezer”

Hår:
CeraWand Konsik Locktång 13-25mm
MoroccanOil Treatment
KMS ”Hair play dry wax” spraywax

Kommentera

