M Åkerberg

Jag tänkte att jag skulle ta och skriva lite kort om hur det har funkat med Maria Åkerberg produkterna. Tidigare inlägg här om produkterna. Sen jag skrev det inlägget har jag ju även fått ett serum i julklapp.

Jag tycker att det har fungerat riktigt bra ändå! Sen kan jag tillägga att jag aldrig tvättar i för varmt vatten.

-Inte fått mer finnar alls, utan det är ungefär samma som innan. Men, däremot så är det lättare att hindra dom från att bryta ut helt om jag hinner smörja in mig med refining mask. Jag får alltid finnar just innan jag ska ha mens. Däremot märker jag att jag inte alls är lika glansig i hyn i samma veva som mens, vilket jag alltid varit tidigare.
-Torr och fnasig hy har jag inte alls haft, trots det väldigt kalla vädret här (minus -30 typ..) vilket är då jag tidigare alltid haft torr hy. Pormaskar har jag ännu, men det har blivit bättre sen jag började peela regelbundet.  Serumet sjunker väldigt snabbt in i hyn, helt underbart.
Neroli Freshner, alltså det här är nog ändå favoriten. Ääälskar doften och kan gå och spraya det i ansiktet bara för att det känns så skönt och lyxigt på nåt sätt.

I överlag så tycker jag väldigt mycket om produkterna. Känns lyxigt och avkopplande att få tvätta ansiktet. Jag är ju inte så jätteinsatt i det här med hudvård och att skriva ”recensioner”, men jag försöker 😉 Jag har då inte blivit sämre i hyn i alla fall!

mariaakerberg

Kommentera

