Svullet öga

Jag är en sån som helst sätter mig framför spegeln och sminkar mig när jag är ensam. Vilket i princip bara är under helgerna. Igår kväll så somnade jag strax efter 22, med huvudvärk och imorse vaknade jag vid 10 och med ett svullet öga.. Sååå, lär väl inte bli något smink i helg :/ Trist! Jag som hade planerat det.. Jaja, nya tag sen då.

Vad som har hänt med ögat vet jag inte, har haft som en liten ”bula” under ögonbrynet och imorse var det ännu mer svullet. Kan man få så när man dragit ut hårstrån (ögonbryn) ? Skumt hur som helst. Det gör inte ont eller nåt, bara lite ömt om jag petar på det. Känns mest obehagligt när det är lite extra tyngd på ögonlocket 😛

Kommentera

