Mina första MACprodukter

Idag fick jag äntligen hämta ut mina första MAC produkter! Och jag är så nöjd. Testade dom lite snabbt. Concealern (Pro longwear, jag tog nw20) var verkligen en fullträff och den kändes så himla skön också 🙂 Mineralize skinfinish ”Lightscapade” är så fiiiin. Beställde dom från MACs hemsida den 26/12-13, och fick dom den 10/1-14. Så det tog ett tag, men det var det värt. Gissar att det går lite fortare annars eftersom det var röda dagar emellan. 🙂

Har just duschat och sen ska jag faktiskt sminka mig, och självklart använda mina nya MAC produkter. Var även förbi Kicks och köpte en ljusare bareMinerals matte foundation, tyckte att min har blivit så mörk, fick dessutom hem kuponger idag så fick den 100 kr billigare.. Alltså finns det något roligare än smink??

Och jag ursäktar för bildkvallan, tagen med mobilen i lampljus… Så sjukt less på vintern och mörkret. Men det är bara att gå in på MAC’s hemsida om ni vill se hur de ser ut.

first mac prod

Kommentera

