Snart tillbaka!

Hej på er!

Det har varit rätt så tyst här dom senaste veckorna, men som sagt så har jag varit upptagen med annat. Att sitta vid datorn har inte varit det jag har prioriterat. 🙂 Men nu kanske jag hinner och orkar jag leka med sminket och ha mer tid för datorn. Har världens sminksug så kanske kommer upp nåt imorgon om jag hinner och orkar efter att ha tvättat en massa kläder.

Vet nåt jag vill göra, det är en färgglad sminkning som mååånga har gjort dom senaste veckorna sen Beyonce släppte sitt album… 😉 Säkert nån som kan gissa vad det är då för nåt. En ledtråd är att kika på videon nedan..

Kommentera

