Nytt från Eleven.se

Fick presentkort på Eleven.se i julklapp, och jag är ju inte den som segar med att använda upp sånt… 😉

Igår hämtade jag ut ett paket som innehöll:
Macadamia natural oil ”Deep repair masque” –  En återuppbyggande hårmask som ska ge torrt och skadat hår nytt liv. Ska bli riktigt roligt att få testa på nåt från Macadamia. Hoppas det ger bra resultat!

NYX ”latexfria lösögonfranslim” – Nu kanske jag ÄNTLIGEN kan börja lära mig att använda lösögonfransar, tål inte latex så får hoppas att detta lim funkar för mig.

Japonesque ”High-Impact Curl Eyelash Curler” – Ville testa något nytt, och har testat att böja fransarna med denna och jag säger bara WOW. Ser ut som att det kan bli en favorit det här. Ska bara lära mig hur man lättast böjer för att få finast resultat. Den här har en liten annorlunda form (på det som böjer) än från de flesta andra ögonfransböjarna, kika HÄR så ser ni.

f98feeb6754e11e388461216e3bba0d3_8

Kommentera

